Μαγειρεύουμε με γνώσεις και φαντασία... H Κουζίνα της ΜΑΜΑΣ ΑΝΝΑΣ και της ΚΟΡΗΣ ΝΑΝΑΣ...

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Διάκριση για τη Νανά Γκαμπούρα...

Χρυσό μετάλλιο σε παγκοσμιο διαγωνισμό μαγειρικής στην κατηγορία VEGETERIAN κατέκτησε η συμπατριώτισσά μας Αθηνά Γκαμπούρα.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της DETROP 7-10 Μαρτίου 2013 στη Θεσσαλονίκη όπου συμμετείχαν 500 διακεκριμένοι σεφ απ' όλο τον κόσμο σε 40 κατηγορίες και το αυτό το μετάλλιο ήταν το μοναδικό χρυσό για τη ΛΕΣΧΗ ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΩΝ Β.ΕΛΛΑΔΟΣ ΄΄ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΖΕΥΣ΄΄ ΄΄οπου και είναι μέλος.
 






 

4 σχόλια:

  1. Μπράβο Νανα μου ,πάντα τέτοια σου εύχομαι και πάντα επιτυχίες πολλά φιλιά ,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλές οι ευχές μου για συνεχείς διακρίσεις!
    Και σε άλλα με υγεία!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Νανά!!
    Και σε πολλά ανώτερα, είμαι σίγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ονομάζομαι Απόστολος Μαυρίδης, ένας επισκέπτης από τον σύλλογο της Καβάλας, που φιλοξενήσατε και στο κατάστημά σας.

    Εδώ και κάποιους μήνες έβγαλα από την διατροφή μου όλα τα ζωντανά (στεριάς και θάλασσας) και τα παράγωγά τους.

    Λόγω δουλειάς γευματίζω τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα σε κάποια ταβέρνα.
    Μπορείς να καταλάβεις ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι τα χορταρικά αλλά το περιβάλλον μας. Εγώ βολεύομαι με τις κοινόχρηστες σαλάτες μας.

    Στην προεπιλογή του σημερινού φαγητού, και στην ερώτηση του προέδρου τι θα φάτε; του απάντησα: απλά γράψε το ίδιο νούμερο που έγραψες και για σένα.

    Όταν οι δύο κοπελιές και το παλικαράκι ξεκίνησαν το σερβίρισμα των φαγητών, εγώ έλεγα από μέσα μου: πάλι νηστικός θα μείνεις. Σηκώνομαι κάποια στιγμή, πλησιάζω την κοπελιά που ήταν στην είσοδο της κουζίνας και της λέω: επειδή δεν τρώω κρέας, αντί μπιφτεκιού μπορείς σε παρακαλώ σ’ ένα πιατάκι να μου βάλεις κάτι άλλο, ότι θέλεις εσύ; Είστε Vegetarian με ρωτά, της απαντώ με ναι, παρόλο που απεχθάνομαι αυτές τις λέξεις. Μην ανησυχείτε, θα σας ετοιμάσουμε κάτι μου είπε η κοπελιά.

    Σε λίγο χρόνο εναπόθεσε μπροστά μου ένα καταπληκτικό πιάτο. Εξεπλάγην σε απίστευτο βαθμό. Όχι μόνο εγώ, αλλά και οι ομοτράπεζοι. Ξεκίνησα να το τρώω με μεγάλη προσοχή, γιατί ήθελα να παρατείνω και την αισθητική του εικόνα. Το γευστικό και αισθητικό αποτέλεσμα ήταν κορυφαίο.

    Υπάρχει μια βασική αρχή που λέει: οι καλοί βρίσκονται στην Αθήνα (έστω στα Άνω Λιόσια), και σε καμμία περίπτωση στην Καβάλα και πόσο μάλλον στα Σέρβια. Η πρώτη απορία μου: και που είχε τέτοια ετοιμότητα σε υλικά η μαγείρισσα; Μάλλον και η ίδια θα τρέφεται έτσι, σκέφτηκα.

    Ακολούθησε η ψιχάλα, στα γρήγορα επισκεφτήκαμε το φαράγγι και στις 6.30 ξεκίνησε η επιστροφή μας. Κατά την επιστροφή μας, με ρώτησε ο πρόεδρος εάν πέρασα καλά. Ούτε στο Athens Hilton θα μπορούσα να χαρώ ένα τέτοιο απίστευτο πιάτο. Ουδέν άλλο σχόλιο. Μου απαντά ο πρόεδρος των αιμοδοτών: δεν ξέρετε όμως με ποια είχατε να κάνετε. Δηλαδή, ερωτώ; Η κυρία αυτή είναι μια μαγείρισσα, χρυσή νικήτρια, και δει σε χορτοφαγικό πιάτο. Και βέβαια, έμεινα έκπληκτος.

    Ευχαριστώ για την απρόσμενη έκπληξη.

    Στην Καβάλα, 6η Ιουνίου 2016.
    Απόστολος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14