Μαγειρεύουμε με γνώσεις και φαντασία... H Κουζίνα της ΜΑΜΑΣ ΑΝΝΑΣ και της ΚΟΡΗΣ ΝΑΝΑΣ...

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

ΡΟΛΟ ΣΠΑΝΑΚΙ ΜΕ ΚΑΤΙΚΙ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΠΙΠΕΡΙΤΣΕΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ
450 ΓΡ ΣΠΑΝΑΚΙ
4 ΑΒΓΑ
200 ΓΡ ΚΑΦΑΛΟΤΥΡΙ
100 ΓΡ ΑΛΕΥΡΙ
1 Κ.Γ. ΜΠΕΙΚΙΝ
ΑΛΑΤΙ-ΠΙΠΕΡΙ

ΓΕΜΙΣΗ
2 ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ
1 ΚΙΛΟ ΚΑΤΙΚΙ Ή ΞΥΝΟΤΥΡΙ

ΖΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΕΛΑΦΡΩΣ ΤΟ ΣΠΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΨΙΛΟΚΟΒΟΥΜΕ.ΤΟ ΣΤΡΑΓΓΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΜΠΑΣΙΝΑ.ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΖΥΜΩΝΟΥΜΕ.ΣΤΡΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΤΑΨΙ ΜΕ ΛΑΔΟΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΨΗΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΣΤΟΥΣ 180(ΠΡΟΘΕΡΜΑΣΜΕΝΟ) ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ.ΜΟΛΙΣ ΒΓΑΛΟΥΜΕ,ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΥΩΣΕΙ ΛΙΓΟ,ΣΤΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΙΚΙ ΚΑΙ ΨΙΛΟΚΟΒΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΤΙΣ ΠΙΠΕΡΙΕΣ.ΡΟΛΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΦΕΤΕΣ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΕΛΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΑΡΑΝΤ.ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.


6 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αθηνά, (ή προτιμάς Νανά;) σ' ευχαριστώ που με επισκέφτηκες! Τι να πρωτοδώ εδώ;;;; Εσύ είσαι επαγγελματίας και φυσικά τα φαγητά σου δεν συγκρίνονται με τα δικά μου! Εγώ έχω προσπαθήσει να απλοποιήσω όσο το δυνατόν περισσότερο τη μαγειρική!! Πάντως θα πάρω αρκετές ιδέες από εδώ...
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ,ΑΛΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ.ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΕΙΣΑΙ.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ Μ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΕΣ,ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!Είναι καταπληκτικό και πολύ εντυπωσιακό, μπράβο!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο εντυπωσιακό ότι πρέπει για ένα τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σ ευχαριστω πολυ Ερη μου,νομιζω οτι ειναι και αρκετα γρηγορο.φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14